Tag på tur med Allan

Mange nyere byggeprojekter i Horsens er efter Enhedslistens mening ikke forvaltet lige heldigt af byrådsflertallet. Også indenfor naturbevaring og trafikkens klimaaftryk, har byrådsflertallets taget forkerte beslutninger. Enhedslistens byrådsmedlem Lisbeth Torfing har kæmpet sig til nogle forbedringer, men langt fra alt er endt som Enhedslisten ønskede. Støt os i den fortsatte kamp for en bedre Horsens kommune, tag med på tur for en byudvikling for borgerne, en bedre natur og mindre klimaaftryk!

På 10 ture inviterer vi borgerne rundt i Horsens by og ser på byudvikling, både den der er gennemført og den der skal gennemføres i fremtiden. Udenfor byen er det Klondyke på Sydhavnen, nybyggeriet på Bygholm Bakker, grusgravning i Addit Syd samt naturproblemer i Nørrestrand ved Hammersholm, der rejses rundt til.

Til turene forsøges det at få kommunale og andre eksperter med, men også kommunalpolitikere fra andre partier vil blive inviteret. Hermed kan der opstilles flere og forskellige problemstillinger.